Töötuks olla pole põnev, küll aga hariv!

Paljud on mulle töötuks olemise kohta öelnud, et nad kadestavad mind. Kui elu vuriseb mööda siledat rööpapaari, siis tundub põnev, kui kõik on alles ees ja saab valida, mis suunas edasi minema hakata. Aga põnev on see ainult kõrvaltvaatajale.

Justkui suletud uste taga!
Veel kaks kuud tagasi oli mul tunne nagu ringikujulises eeskojas, kus on kaksteist musta suletud ust, mis on äravahetamiseni sarnased, hirmuäratavad ja lukus. Või mine tea, ega mul polnud julgust neid puutuma minna, võibolla mõni oli lukustamata ka.

Pärast kahe kuu möödumist CV-Online`i blogijana on need uksed tasapisi ilmet võtma hakanud, mõni polegi must, vaid tumeroheline, mõnel on põnevalt tehtud aaderdus ja mõne ukseprao vahelt imbub isegi isuäratavat pirukalõhna.

Kirjutamine loob selgemad sihid
Blogimisest on mulle palju kasu olnud. Minu suurimaks mureks olid udused eesmärgid. Kõik soovitavad, et plaanid tuleb kirja panna, internetis on selle lihtsustamiseks töölehtki olemas. Tavaliselt seda aga ei tehta. Kas pole aega või tundub mingi „poenimekiri“ iseenda tuleviku kohta lihtsalt tobe.

Blogimisega kaasnenud teemade valik on selles mõttes erakordselt distsiplineeriv. Kui sa lihtsalt pead kord nädalas kirjutama kirjatüki enda parimatest iseloomujoontest, kogemustest, unistustetööst vms, siis tuleb ennast kokku võtta ja sel teemal tahes-tahtmata mõttetööd teha. Ja kirjutada. Sellest on palju abi olnud.

Blogiprojekt kui tõsielusari
Tegelikult mul puudub ülevaade, kas ja kui palju mu postitusi üldse loetakse. Samuti ei teaks ma, kui paljud mu tuttavatest mu blogi loevad, kui aeg-ajalt mõni vastutulev vana sõber ei mainiks naljapärast: “Ahhaa, sa oled meil ju nüüd kuulus, kas ülbeks ei olegi läinud?” No kuulsusest on asi õnneks siiski kaugel, aga sellegipoolest on suur rõõm igast tuttava saadetud meilist, et, kuule, lugesin su blogi, on üks töökoht saadaval, kandideeri.

Olen konkurssidelt saanud juba positiivseid vastuseid
Tõesti, selliseid kirju on tulnud. Ning ma olen kandideerinud. Olen saanud positiivseid ja negatiivseid vastuseid. Negatiivse puhul küsisin julgesti ja viisakalt, miks mind ei valitud ja „personalibitch“ (nagu siin mõni on väljendanud) vastas väga kiiresti ja viisakalt ning tegi mulle isegi väikese sõbraliku konsultatsiooni teemal, kuidas koostada edukamat motivatsioonikirja. Nii et üldistused ei kehti.

Kandideerimistele on vastatud ka positiivselt. Esialgu käin Töötukassa ettevõtluskoolituse lõpuni ja siis vaatan edasi, mis saab. Tore on olla.

2 Vastust

  1. Mulle meeldivad need pildid, mis postitusele on lisatud! Varem on ka lahedad olnud! Kes iganes neid pilte paneb – hea töö!

  2. mina pole teinud, aga mulle ka meeldivad

Lisa kommentaar

