Töö õpetab kannatlikkust ja pingetaluvust!

Sel nädalal palus CV-Online Tanelil kirjutada olulisematest kogemustest ja õppetundidest, mis ta eelmistelt töökohtadelt kaasa on saanud.
Minu üldine tööstaaž on umbes 5 aastat kogu mu elust ning selle ajaga olen püüdnud võimalikult palju asju ning teadmisi kõrva taha jätta, mis tulevikus võiks kasulikuks saada.

Kannatlikkus tuleb praktikaga!
Minu kõige halvem iseloomuomadus on kannatamatus. Varem ajas mind ootamine lausa vihale, sest see tegevus oli minu jaoks kõige suurem aja raiskamine. Aga viimases töökohas juhtus tihti olukordi, kus reaalset tööd oli võibolla tunnike, aga ma pidin ootama kellegi järel 2-3 tundi, et oma asjadega valmis saada.

Alguses oli see üsna kurnav ning isegi ükskord ärritusin kergelt, kui avastasin, et inimene kelle järel ma ootan, oleks saanud mulle kiiremini töö anda, kuid unustas mind sootuks. Selle pooleteise aastaga muutusin ma palju kannatlikumaks ning ei lasknud ennast enam sellest ootamisest segada. Pole põhjust oma tuju rikkuda teades, et ega see midagi ei muuda.

Mida kiiremini töö tehtud, seda parem!
See sai mulle üsna kiiresti selgeks (esimene ametlik töökoht oli 14-aastasena), et mida kiiremini ma oma töödega valmis saan, siis esiteks saab õhtul natuke varem koju ning teiseks on järgmisel päeval vaja vähem tööd teha.

Nii olen ma ka üritanud talitada oma hilisemates töökohtades, kus esmaspäevast kolmapäevani üritad võimalikult palju tööd ära teha, et nädala lõpp oleks lihtsam ning rahulikum. Alati ponud see küll võimalik, sest oli ka ülesandeid, mis lihtsalt vajasid tegemist just nädala lõpus.

Suurenenud pingetaluvus
Töökohas, kus tuli töötada õhtuti, puudus töölt inimene, kes peaks vastutama tehnika töökorras hoidmise eest. Seetõttu langes kogu vastutus minu õlgadele. Minu tööd ootas tavaliselt kolm brigaadi töömehi, kes nagu minagi, olid tihti üsna kannatamatud.

Otseselt oma pahameelt keegi minu peale ei valanud, sest vähemalt nii palju said nad aru, et ma ei saa panna masinaid kiiremini liikuma, kuid nad olid väga tähelepanelikud minu töö kvaliteedi osas. Ma tunnistan ausalt, et kiirel päeval polnud alati võimalik jälgida kõiki kvaliteedinõudeid, aga ma andsin endast parima.

Töökoht olgu puhas!
Nii enda kodus kui ka töökeskkonnas armastan puhast keskkonda enda ümber. Nii juhtuski ühes töökohas, et hakkasin vabatahtlikult harja ja ämbrit otsima, kuigi koristajad olid täiesti olemas.

CV-Online`i värbamisassistendi Taimi Krimsi soovitused, millistele ametikohtadele kandideerimist võiks Tanel kaaluda.

Keeruline on leida sobivaid pakkumisi Tartusse, enamus Taneline sobivaid pakkumisi on paraku Tallinnas. Taneli CV ja postituste põhjal saab öelda, et talle sobiks hästi konsulteeriv ja liikuv müügitöö, mis vajab ambitsioonikust.

Teeninduskonsultant (Autospirit Tartu OÜ)
Ametikoht, mis eeldab aktiivset suhtlemist klientidega, mis Tanelile peaks sobima. Kuna ta on enne töötanud tehnilistel ametikohtadel ja huvitub autospordist, sobiks valdkond ka temaatiliselt. Peamiseks kitsaskohaks on see, et kandidaadilt oodatakse vene keele oskust, mis Tanelil enda hinnangul ei ole väga hea. Samas tasuks tööandjalt uurida, kuivõrd primaarne see nõudmiste hulgas on.

Müügispetsialist (Hobbykarting OÜ)
Ametikoht, kus Tanel saaks ühendada meeldiva kasulikuga. Töö eeldab aktiivset suhtlemist, liikumist, tööd nii iseseisvalt kui meeskonnas ning on seotud võidusõiduga, mis Tanelile huvi pakub. Nii CV kui kasvõi tänase postituse põhjal oleks Tanel sinna sobiv ja motiveeritud kandidaat.

Reklaamiosakonna müügijuht (SL Õhtuleht AS)
See on kindlasti ambitsioonikam pakkumine, mis ka Tanelile sobida võiks. Usun, et ta saaks sellel kohal hästi hakkama. Enesekindlust ning ambitsioonikust tal jätkub, nagu ka julgust ja aktiivsust. Küsimus vaid selles, kas tööandja usaldaks ametikoha inimesele, kellel puudub varasem kogemus meediavaldkonnas.

Üks vastus

  1. Autospiriti juures on kohe kindlasti vaja vene keelt, sest suur osa nende klientidest on vene rahvusest. Ülejäänud töökohad asuvad Tallinnas nagu ma aru saan ning väga raske on sinna elama asuda, kui sinu palk sõltub töö tulemustest. Pole ju kindel mis summa sa kasvõi esimesel kuul teenid.

    AGA ma kindlasti kandideerin

Lisa kommentaar

