7 põhjust, miks peaks mind palkama (Tanel)!

CV-Online palus Tanelil end kiita ja tuua välja 7 head põhjust, miks peaks üks tööandja teda tööle võtma.

Töö tegemise soov
Paljud sõbrad on kutsunud mind töönarkomaniks ( minu elus oli periood, kus ülikooli õpingute kõrvalt sai 15 tundi järjest tööd tehtud). Läbi töökoha soovin ma elus edasi jõuda ning niisama magades seda ei juhtu. Perioodil, mil ma veel töötu ei olnud, tegin sõbraga internetipõhise firma www.bussikeskus.ee, et saada ettevõtte asutamise ja tööshoidmise kogemus.

Hea suhtleja
Olen avatud suhtlemisega noormees ning ei karda kunagi midagi küsida. Gümnaasiumis osalesin aktiivselt õpilasesinduse töös ning ka praegu löön aktiivselt kaasa oma ülikooli kursuse õpinguvälistel tegevustes.

Kiire õppimisvõime
Kõik vajalik tuleb läbi katsetamise selgeks teha, samuti tuleb tähelepanelikult oma juhendajat kuulata. Eelmises töökohas õppisin tunni ajaga selgeks kõik tõstukitüübid, mida Eestis kasutatakse. Tunnen ennast koduselt ka IT-valdkonnas. Usun, et ükski programm (autocadi taolised programmid nõuavad natuke pikemaajalist õpet) ei oleks mulle takistuseks tulevase töö saamisel, kui mulle antakse võimalus vastav programm selgeks õppida.

Lojaalne
Ettevõte, kes mind palkab ei pea kartma minu kiiret lahkumist. Kui mulle antakse siht ette, et näiteks 3 aasta pärast võiks ma saada paremale ametikohale firma sees, siis annan ma endast 110%, et seda saavutada. Ma ei pea heaks tavaks seda, et kohe parema pakkumise tekkimisel võtta oma asjad ning lahkuda.

Sõbralik, abivalmis
Kõige rohkem siin ilmas hindan oma perekonda ja sõpru. Nemad on inimesed, kellega veedan kõige rohkem aega ning nad toetavad mind nii heas kui ka halvas. Seepärast olen ma ka alati üritanud oma sõpru aidata nii palju kui võimalik. Muidugi olen ka ise kõrvetada saanud tänu sellele, et usaldan liigselt inimest. Aga alati saab erimeelsused selgeks rääkida ning kui miskipärast pole see võimalik, siis polegi see inimene minu sõbraks mõeldud.

Täpne, kohusetundlik
Kokkulepetest tuleb kinni pidada. Käitu teistega nii nagu sa tahaksid, et teised sinuga käituksid.

Enesekriitiline
Olen teinud vigu elus, kuid mis kõige tähtsam, ma oskan neist õppida. Kogemused ja teadmised ei tule ühe päevaga, kuid ma olen valmis panema kogu oma hinge mängu, et saada oma tuleviku tööandja üheks parimaks töötajaks.

CV-Online`i turundusjuhi Raimo Matvere kommentaar.

Hea on see, et Tanel on oma tugevused läbi mõtelnud ning teadvustab endale, et tal on olemas ka nõrgemad küljed, millega tööd teha. Enda tugevuste väljatoomisel on väga positiivne, kui töö tulemusi on võimalik potentsiaalsele tööandjale ka kuidagi esitleda (nagu Tanelil Bussikeskuse näide). Kui sinu tehtut on võimalik leida internetist, tasub tööandjale kindlasti linke edastada (näiteks CV-s). Sellest võib palju abi olla. Võimalused oma töö esitlemiseks internetis on väga laiad – artiklid ja tekstid, videod, fotod, presentatsioonid jne.

Taneli “müügiargumendid” on head, aga korra võiksid läbi mõtelda selle, kas sul on veel mingeid unikaalseid oskusi-teadmisi-kogemusi, millega silma paista. Välja toodud põhjused, miks sind palkama peaks, on väga laialt kasutatavad argumendid. Seda toovad oma kandideerimisdokumentides ja vestlustel välja paljud kandidaadid. Tasub rohkem rõhuda unikaalsusele.

Ja veel. Arvad, et ühegi arvutiprogrammi selgeks õppimine poleks sulle probleem. Sellist väljaütlemistega tuleb olla ettevaatlik ja väga põhjalikult kaaluda, kas sa suudad seda ka tegudega kinnitada. Pead arvestama, et sind võidakse spetsiaalselt seetõttu proovile panna. Praegu on sinu väide ehk isegi veidi liiga enesekindel.

4 Vastust

  1. Tanel, äkki kirjutad mulle, et milline oleks Sinu unistuste töö? Mida sa tahaksid teha, kui ise valida saaksid?

    Ja ära mõtle ainult traditsioonilistele töökohtadele, mis pähe tulevad – surfilaudade maalija, Lõuna-Eesti parim TIG keevitaja, Legokonstruktorite disainer, ettevõtte juhataja – kõik on head vihjed selle kohta, milline töökoht võiks sulle kõige paremini sobida.

    Ära mata maha võimalust, et sinu kirja peale võib just mõnel ettevõtjal “tuluke põlema minna” ja ta teab, et just Sina sobiksid tegema mõnda tööd kõige paremini tema ettevõttes.

    Mina ei võtaks tööle kedagi, kes pole selle töö fänn, mida vaja teha on.

    Ühesõnaga – mis töö (tööde) fänn sa oled?

  2. Kunagi tahtsin õppima minna filmindust, et hakata tegema spordiülekandeid. Kahjuks see plaan jäi katki väga kõrge kooli maksu pärast. Kui mul oleks palju raha ning ma ei peaks tööl käima ära elamiseks, siis paneks püsti Eesti ja kogu Baltikumi korraliku auto(spord) portaali internetis, sest inimesi jätkub keda huvitavad need asjad aga selle projektiga ära ei elaks. AGA NEED ON ILUSAD UNISTUSED

    Tegelikult praegu oleks kaks töökohta, millest vahest mõtlen. Personali tegelevad ametid või mingi ettevõtte juhi parem käsi. Ma tunnen, et mulle sobib töö kus ma saan suhelda ja tegeleda igapäevaste küsimustega, mis nõuavad kiiret sekkumist. Vahest sobiks isegi mõne büroohoone haldusjuhi ametikoht.

  3. Mulle tundub, et personaliga tegelevad ametid või haldusjuhina töötamine ei ole päris sulle – sul paistab olevat piisavalt loomingulist mõtlemist, pealehakkamist ja laialdased huvid, et midagi sisulisemat teha. Mulle tundub, et personalijuhtimine ja haldusjuhina, kuigi vägagi suhtlemist, empaatiat ja loomingut nõudvad alad, ei “kõla”, lugedes sinu sissekannet.

    Pigem vaata uuesti üle kõik need valdkonnad, kus sa tegev oled, kus su unistused olnud – need paistavad väga põnevad ja ehk leiad sealt niši, mida ei ole testatud veel. Kuigi raha on oluline, on alati võimalusi: leia partnereid, alusta väikselt, peaasi, et hoiad end “soojas”. Kunagi ei tea, kust võimalus ilmub.

  4. Kui aus olla, siis ma olen veel nii noor inimene, et mingid kindlad eelistused ei ole veel välja kujunenud. Tean vaid seda, et peale pooleteise aastast tootmisettevõttes töötamist ei soovi ma enam nelja seina vahel tööd teha.

Lisa kommentaar

